Član 26.
OPIS I DEFINICIJA GAMBLING IGARA
FRANCUSKI RULET
Rulet je virtuelna igra u kojoj se brojevi izvlače pomoću generatora slučajnosti.
Učesnik se kladi i ulaže na broj na kome će se zaustaviti kuglica posle okretanja na rulet točku. Postoji više načina da se u Francuskom ruletu stave ulozi. Svaki ulog pokriva različit skup brojeva i ima raspodelu verovatnoće:
Ulog na jedan broj plaća 35:1, ulog na dva broja plaća 17:1, ulog na tri broja plaća 11:1, ulog na četiri broja plaća 8:1, ulog na 6 brojeva plaća 5:1, ulog na 12 brojeva plaća 2:1, ulog na 18 brojeva plaća 1:1.
Ulog (“Plein”) se može postaviti na bilo koji broj, uključujući i nulu, stavljanjem žetona na sredinu tog polja. Maksimalan ulog za tu opkladu je naveden na stolu za rulet (pod oznakom MAX). Minimalni ulog važi za sve vrste uloga, što znači da svi ulozi na pozicijama dostupnim za ulaganje moraju da budu barem jednaki minimalnoj vrednosti koja je označena na stolu.
Ulog (“Cheval”) se može postaviti na dva broja stavljanjem žetona na liniju koja deli dva broja. Maksimalni ulog za tu opkladu je dvostruko veći od maksimalnog uloga na “Plein”.
Ulog se može postaviti na niz od tri broja (“Transfersale Pleine”), stavljanjem žetona na graničnu liniju stola za rulet, na kraju odgovarajućeg reda. Maksimalni ulog za ovu opkladu je trostruko veći od maksimalnog uloga na “Plein”.
Ulog (Carre) se može staviti na četiri broja, stavljanjem žetona na ugao gde se ta četiri broja susreću. Maksimalni ulog za tu opkladu četvorostruko je veći od maksimalnog uloga na “Plein”.
Ulog (“Transfersale de Quatre”) se može staviti na brojeve 0, 1, 2 i 3 stavljanjem žetona na graničnu liniju gde se preseca linija između 0 i prvog reda. Maksimalni ulog za tu opkladu četvorostruko je veći od maksimalnog uloga na “Plein”.
Ulog na dva “niza od tri broja” (“Transfersale Simple”) je ulog na 6 različitih brojeva u dva reda od po tri broja, stavljanjem žetona na graničnu liniju stola za rulet gde se preseca linija koja deli ta dva reda. Maksimalni ulog za tu opkladu šestostruko je veći od maksimalnog uloga na “Plein”.
Na dnu svake kolone nalaze se tri neobeležene kućice (“Colonne”), pa se postavljanje uloga postiže stavljanjem uloga na jednu od tih kućica. Ako se pogodi bilo koji broj od brojeva izabrane kolone, isplata se obavlja u razmeri 2:1 dok broj 0 gubi. Maksimalni ulog za tu opkladu desetostruko je veći od maksimalnog uloga na “Plein”.
Ulog na dvanaest brojeva (“Douzaine”) se može staviti na grupu od dvanaest brojeva stavljanjem žetona na jednu od tri kućice označene sa P12, M12 ili D12. Ako se pogodi jedan od tih dvanaest brojeva isplata se obavlja u razmeri 2:1 dok broj 0 gubi. Maksimalni ulog za tu opkladu desetostruko je veći od maksimalnog uloga na “Plein”.
Za igre crveno-crno (“Rouge/Noir”), par-nepar (“Pair/Impair”), mali/veliki (“Manque 1-18, Passe 19-36”) brojevi ulog se stavlja na jednu od kućica smeštenih duž strane stola koja pokriva polovinu brojeva na stolu za rulet (izuzev broja 0), pri čemu svaka kućica pokriva 18 brojeva. Za sve ove uloge isplata se obavlja u razmeri 1:1, dok broj 0 gubi. Maksimalni ulog za tu opkladu desetostruko je veći od maksimalnog uloga na “Plein”.
BLEKDŽEK (BLACKJACK)
Blekdžek je virtuelna igra koja se priređuje pomoću generatora slučajnosti.
Blekdžek je kartaška igra u kojoj učesnik može da stekne blagu statističku prednost u odnosu na krupijea. Može se igrati sa jednim ili više špilova karata, najviše osam špilova (bez džokera).
Ulog – Pre početka deljenja, svaki učesnik mora da uloži određenu količinu novca (čipova). Nakon toga svakom učesniku se dele po dve karte okrenute licem na gore, a krupije uzima jednu kartu, takođe okrenutu licem na gore i jednu kartu okrenutu licem na dole.
Cilj igre je da učesnik napravi rezultat (zbir karata) 21 ili što bliže njemu. Ukoliko učesnik prebaci 21, automatski gubi igru.
Vrednost karata – Karte sa brojevima imaju vrednost onoliko bodova koliki je broj, a žandar (J), dama (Q), i kralj (K) vrede po 10 bodova. As (A) ima vrednost 11 bodova, ako je zbir drugih karata 10 ili manji; odnosno 1 bod ukoliko je zbir drugih karata 11 ili veći. Međutim, ako učesnik ima dva asa (A), jedan od njih mora da ima vrednost 11 bodova, osim ako sve ostale karte zajedno imaju vrednost 10 ili više bodova.
Nakon deljenja, svaki od učesnika ima mogućnost da bira da li želi da stane sa prvobitno podeljenim dvema kartama (“stand”) ili želi da uzme još jednu kartu (“hit”).
“ HIT “ (Izvlačenje dodatane karte) – učesnik može da izvlači koliko god karata želi sve dok zbir izvučenih karata ne prelazi 21. Kada suma poena izvučenih karata pređe 21, učesnik automatski gubi i oduzima mu se ulog.
“ STAND ” (prestajanje izvlačenja karata) – učesnik izvlači karte sve dok ne odluči da mu je suma poena na izvučenim kartama dovoljna.
“DOUBLE ” (Dupli ulog) – Ukoliko učesnik u zbiru početne dve karte ima 9, 10, ili 11, nudi mu se mogućnost igre “Double”. U tom slučaju učesnik udvostručuje ulog, i od krupijea dobija još jednu kartu.
“SPLIT ” (Deljenje karata) – Ako učesnik dobije dve iste karte, može ih razdvojiti (“Split”). Za razdvajanje mora da uloži iznos jednak svom početnom ulogu. Nakon toga igra svaku kartu kao zaseban učesnik. Ukoliko na jednoj od tih karata ponovo dobije dve iste karte, može ih opet razdvojiti.
“SURRENDER ” (predaja) – Ukoliko učesnik posle početnog deljenja odluči da se preda, tada se ta igra za njega završava i krupije mu automatski uzima jednu polovinu uloženog novca.
“BLACKJACK ” – U slučaju da učesnik u početnom deljenju dobije asa i (10, J, Q ili K) automatski pobeđuje, njemu se isplaćuje zarada u vrednosti 3/2 od uloženog novca (čipova).
“INSURANCE ” (Osiguranje) – Kada krupije dobije asa kao jednu od dve karte (kartu okrenutu licem na gore), otvara se mogućnost “osiguranja učesnika”. Učesnik u tom slučaju može da uloži do jedne polovine svog uloga da će krupije kao drugu kartu izvući 10, J, Q ili K. U tom slučaju, isplaćuje mu se vrednost osiguranja u odnosu 2:1 (vrednost osiguranja se množi koeficijentom 2).
KRUPIJEOVA IGRA – Igra koja je strogo definisana. Krupije izvlači karte, ali po principu da na svaki zbir, do 16, on mora da povlači kartu, dok na iznose preko 16 ne sme da povuče dodatnu kartu.
Kada svi učesnici završe svoj red, krupije okreće svoju kartu licem na gore. Zatim uzima nove karte sve dok ima 16 ili manje. Ako dobije 18-21, krupije prestaje sa izvlačenjem i drugi učesnici upoređuju svoj broj bodova s njegovim. Ako ima više od 22, krupije je automatski izgubio i svi preostali učesnici dobijaju. Ako krupije ima “tvrdih” 17 (nema asa ili ima asa i 16 bodova u drugim kartama), prestaje sa izvlačenjem. Ako ima “mekih” 17 (asa i 6 bodova u drugim kartama), tada njegova igra zavisi od unapred definisanim pravilima koja mogu biti varijabilna, tačnije, od njih zavisi da li krupije mora ili ne mora da izvlači još karata.
ZAVRŠNA FAZA (poređenje osvojenih bodova) – Ako krupije ima više bodova od učesnika, učesnik gubi. U suprotnom, učesnik dobija i dobitak mu se isplaćuje u razmeri 1:1 u odnosu na uloženo. Ako učesnik i krupije imaju jednak broj bodova, učesniku se isplaćuje njegov ulog, ali bez dobitka, izuzev kada jedan od njih ima Blekdžek, a drugi normalnih 21. Tada dobija onaj koji ima Blekdžek.
SLOT IGRE
Slot igre su virtualne igre koje se priređuju pomoću generatora slučajnosti.
Slot igre imaju sledeće osnovne modalitete: klasični jednolinijski/višelinijski slotovi i video slotovi, a cilj je da se slučajnom akcijom učesnika generiše nasumično odabran niz simbola. Ishod pobede podrazumeva da se ti simboli pojave u određenom redosledu (liniji, polju i sl.) i učesniku u tom slučaju pripada dobitak.
Preciznije : standardni slotovi sadrže tri bubnja: ulaže se određeni iznos, zavrte se tri bubnja i zavisno od ishoda nasumičnog obrtanja, dobitak se osvaja ili gubi.
Bonus igra – Slotovi koji imaju bonusnu igru zahtevaju da učesnik dobije specijalnu kombinaciju simbola ili da sakupi određene simbole, a da pri tome ulaže maksimalno dozvoljeni ulog posle čega ulazi u bonus krug igre i osvaja specijalne dobitke.
Slotovi sa n-linija – Navodi se koliki je ulog po platnoj liniji i na koje se platne linije stavlja ulog. U tom slučaju ulog se izračunava kao ulog na liniji pomnožen brojem odabranih linija.
Slotovi sa više obrtaja – Posle prvog okretanja bunja, učesnik bira bubnjeve koje želi da zadrži a ostatak bubnjeva zavrti ponovo.
“TEXAS HOLDEM” POKER
“Texas Holdem” poker je virtualna igra koja se priređuje pomoću generatora slučajnosti.
Igra se sa standardnim špilom od 52 karte. Postoji krupijeov „Button“, predmet koji kruži u smeru kazaljke na satu i označava ko u toj ruci treba da deli (ukoliko ne postoji osoba koja je zadužena samo za to), a ko treba da stavi obavezan ulog.
U “Texas Holdem”-u postoje dva obavezna uloga i oni se nazivaju blindovi. Igra počinje tako što dva učesnika koja sede levo od krupijeovog „Button“-a postavljaju obavezne uloge, tzv. mali i veliki blind (“small“ i “big” blind) pre početka deljenja karata. Veliki blind je dvostruko veći od malog blinda.
Nakon postavljenih uloga svakom učesniku se podele po dve karte, okrenute licem na dole, tako da samo učesnik kome su podeljene ima uvid u njih. Cilj igre je da svaki učesnik sastavi najbolju kombinaciju sa svoje dve karte koje su mu podeljene i još pet karata koje krupije izvlači u toku igre. Ovo se kao i u običnom pokeru odnosi na najbolju petokaratnu kombinaciju, znači od ukupno sedam karata (dve u ruci i pet koje je izvukao krupije) svaki učesnik nastoji da napravi svoju najbolju petokaratnu kombinaciju, zanemarujući druge dve karte koje ne učestvuju u kombinaciji. To znači da se na kraju ruka učesnika a može sastojati od:
-
dve karte i tri karte koje je izvukao krupije;
-
jedne karte i četiri karte koje je izvukao krupije;
-
pet karata koje je izvukao krupije.
Onaj ko sastavi najbolju kombinaciju je pobednik i odnosi “Pot”. Pot je zbir svih ulaganja u toku te jedne ruke.
Kada se svim učesnicima podele po dve karte počinje prvi krug ulaganja. Prvi se pita učesnik levo od velikog blinda. Za njega kao i za sve ostale posle njega postoje tri mogućnosti:
-
da isprati zadati ulog (u ovom slučaju velikog blinda) – “Call”;
-
da podigne iznad zadatog uloga – “Raice”;
-
da odustane od tekuće ruke i vrati karte krupijeu – “Fold”.
Kada su karte vraćene krupijeu, one se sklanjaju sa strane i ne mogu se više koristiti u toj ruci.
Svaki sledeći učesnik takođe ima ove tri mogućnosti, s tim što ako je učesnik pre njega podigao ulog iznad velikog blinda (“Raice”) onda on ima mogućnost ponovnog podizanja uloga, što znači podizanje uloga tako da bude veći od uloga koji je odigrao učesnik pre njega.
Isto tako, ako učesnik koji je igrao pre podigne ulog, sledeći da bi nastavio igru mora da položi istu vrednost uloga i/ili još poveća.
Nakon što se prvi krug ulaganja završi, krupije sklanja sa špila prvu kartu okrenutu licem na dole, koju stavlja sa strane i nju više u toj ruci ne koristi, a potom postavlja tri karte na sredinu stola okrenute licem na gore. Te karte čine FLOP.
Drugi krug ulaganja, kao i svaki sledeći, počinje od učesnika koji se nalazi levo od krupijeovog „Button“-a. Ukoliko se taj bacio pre otvaranja flopa pita se sledeći učesnik do njega i tako dalje. Učesnici pored gore tri opisane mogućnosti sada imaju i četvrtu mogućnost a to je “Check”. To znači da učesnik ostaje u ruci bez dodatnog ulaganja, naravno to je moguće samo ako niko pre njega nije podizao ulog u drugom krugu ulagnja.
Kada jednom jedan učesnik podigne ulog, ostali mogu da odigraju “Call” (isprate taj ulog), da urade “Re-raice” (podignu više od predhodnika) ili ako misle da nemaju nikakvu kombinaciju sa svoje dve karte u ruci i tri na flopu (ili im se ne isplati da čekaju još dve karte da izvuče krupije) urade „Fold“ (odustajanje od dalje igre u tom deljenju).
Znači na kraju svakog kruga ulaganja svi učesnici i moraju uložiti istu količinu novca u pot, sa jednim izuzetkom ukoliko neki učesnik ode “All-in” (uloži sve čipove koje ima) tada krupije pravi “Side Pot” kojim se ograničava pot koji može osvojiti učesnik koji nije imao dovoljno čipova ispred sebe za regularni nastavak ruke. Pored “Side Pot”-a postoji “Main Pot” za koji se bore učesnici i koji nastavljaju sa igranjem ruke.
Nakon završetka drugog kruga ulaganja, krupije sklanja još jednu kartu sa strane i izvlači četvrtu kartu na sto koju stavlja pored karata koje čine flop, tako da sada postoje četiri karte na stolu pomoću kojih učesnici prave svoje kombinacije.
Treći krug ulaganja počinje nakon izvlačenja turna, gde su učesnici upoznati sa četvrtom kartom i kreće novi krug ulaganja. Ovaj krug ulaganja je isti kao i prethodni.
Posle trećeg kruga ulaganja, još jedna karta se stavlja sa strane i izvlači se peta karta koja se stavlja pored turna, tako da sada na stolu imamo pet karata sa kojima učesnici mogu da kombinuju i naprave najjaču kombinaciju (plus svako po dve karte u ruci).
Pravila su ista kao i za prethodna dva kruga. Na kraju ovog kruga svi učesnici koji su ostali u igri otvaraju svoje karte i učesnik koji ima najjaču kombinaciju odnosi pot.
Redosled jačine ruku je sledeći:
-
“Royal flush” – pet povezanih najjačih karata istog znaka (od A do 10)
-
“Straight flush” – takođe pet povezanih karata istog znaka ali ne najjačih
-
“Poker” – četiri iste
-
“Full house” – dve iste (par) i tri iste (triling)
-
“Flush ” (boja) – pet bilo kojih karata istog znaka
-
“Straight ” (kenta) – pet povezanih karata bilo kojih znakova
-
“Trilling” – tri iste
-
Dva para – dve iste i dve iste
-
Par – dve iste
-
“High card” – ukoliko niko od učesnika nema nijednu od navedenih kombinacija, gleda se ko od njih ima najjaču kartu i uzima pot. Ukoliko je ona ista kod nekih učesnika, pot se deli.
VIRTUELNI DOGAĐAJI
-
Sportovi (fudbal, tenis, košarka, itd.)
Virtuelni sportovi su igre klađenja na rezultat kreiran na osnovu kombinacije veštačke inteligencije i nezavisnog generatora slučajnih brojeva. Takođe , performanse učesnika bazirane su na profesionalnim učesnicima.
Opklade na virtuelne sportove se plasiraju pod istim uslovima kao i za obično sportsko klađenje.
Minimalni iznos koji učesnik može uplatiti za klađenje iznosi 20.00 (dvadeset) dinara. Maksimalni iznos za isplatu dobitka učesniku iznosi 2.000.000,00 (dva miliona) dinara.
-
Trke (trke pasa, trke konja, itd.)
Virtuelne trke su igre koje se odvijaju putem servera (uređaja) koji upotrebom softvera na principu generatora slučajnosti odabira jedan snimak trke pasa ili konja iz baze snimaka, kojom server raspolaže i isti po završenom primanju uplata učesnika emituje. Alternativno , virtuelne trke su igre klađenja na rezultat kreiran na osnovu kombinacije veštačke inteligencije i nezavisnog generatora slučajnih brojeva.
Trka je igra u kojoj učesnik svoj novac ulaže na jednog od ponuđenih pasa, konja ili slično. Učesnik ima mogućnost da uloži na jednog psa, konja ili slično i ako taj pas, konj ili sl. pobedi , učesnik dobija novac u iznosu koji je dobijen množenjem njegove uplate i kvote psa, konja ili sl. na kojeg se kladi.
Učesnik ima mogućnost da se kladi i na igre kao što su: poredak (prva dva ili prva tri mesta) – koji će od izabranih pasa, konja ili sl. biti među prva dva ili prva tri mesta na kraju trke. Druga mogućnost je da se učesnik kladi na poredak prvog i drugog. Odnosno , da uloži novac na psa, konja ili sl. koji će pobediti i na onoga koji će biti drugi. Ukoliko učesnik pogodi plasman prvog i drugog, iznos koji će dobiti jednak je proizvodu ponuđene kvote i uplate koju je učesnik uložio. Da bi se učesnik opkladio na ovaj način, potrebno je da odabere psa, konja ili sl. iz prvog reda ponuđenih pasa, konja ili sl. (pobednik ) i psa, konja ili sl. iz drugog reda (koji mora da završi na drugom mestu). U slučaju da učesnik odabere više pasa, konja ili sl. iz prvog reda i više pasa, konja ili sl. iz drugog reda, aplikacija će učesniku iskombinovati sve moguće kombinacije odabranih pasa, konja i sl. Treća mogućnost je kada se učesnik kladi na poredak prvog, drugog i trećeg. Ukoliko učesnik pogodi kombinaciju prva tr psa, konja ili sl. osvojiće iznos jednak proizvodu ponuđene kvote i njegovog uloga. Da bi se učesnik opkladio na ovaj način, potrebno je da izabere jednog psa, konja ili sl. iz prvog reda, jednog iz drugog i jednog iz trećeg reda. Ako izabere više pasa, konja ili sl. iz više redova, aplikacija će napraviti sve moguće kombinacije.
Minimalni iznos koji učesnik može uplatiti za klađenje iznosi 20.00 (dvadeset) dinara. Maksimalni iznos za isplatu dobitka učesniku iznosi 2.000.000,00 (dva miliona) dinara.
U slučaju da trka ne počne na vreme, nije kompletirana ili se rezultat ne prikaže, takva trka će biti poništena, a uložena sredstva vraćena.
Opklada na bilo koju trku neće biti prihvaćena ukoliko je trka počela. Svaka opklada primljena nakon početka trke biće poništena, a ulog će biti vraćen.
Priređivač zadržava pravo da u svakom momentu, delimično ili potpuno, bez davanja posebnog obrazloženja, ne prihvati klađenje učesniku u igri.
-
Brojevi („Greeko“, „Kinto“, „Lucky Balls“, „My Lucky 6“, „Lyno 6“, „Lovator“ i dr.)
-
„GREEKO “
„Greeko “ je igra klađenja na kompjuterski generisane događaje, u kojoj se za izbor događaja koristi generator slučajnih brojeva (RNG – Random Number Generator). Elektronska igra klađenja učesnicima nudi 80 brojeva, od 1 do 80, od kojih se u jednom kolu nasumično generiše njih 20.
Jedna runda elektronske igre klađenja traje maksimalno 5 minuta i sastoji se od najave, generisanja brojeva (prikaza izvlačenja) i objave rezultata elektronske igre klađenja.
Ishodi elektronske igre klađenja, odnosno ishodi ponuđenih klađenja su statistički nezavisni, slučajni i nepredvidivi brojevi koje generiše generator slučajnih brojeva (RNG).
Generator slučajnih brojeva (RNG) sertifikovan je od strane pravnog lica koje je ovlašćeno za sertifikovanje automata i sistema za igre na sreću.
Objašnjenje:
-
Fiksne kvote i sve predigre klađenja na brojeve se nalaze u ponudi Sportske kladionice SOCCER, na sajtu SOCCERBET. RS
-
Opklada se može primiti najkasnije do početka izvlačenja na soccerbet.rs
-
Minimalna uplata po tiketu iznosi 20,00 RSD.
-
Minimalna uplata po kombinaciji je 2,00 RSD.
-
Maksimanla isplata po tiketu iznosi 15.000.000,00 RSD.
-
Na jednom tiketu je moguće klađenje samo na brojeve iz jednog izvlačenja. Izvlači se 20 od 80 kuglica sa brojevima od 1 do 80.
-
Na tiketu je moguće izabrati maksimalno 15 brojeva.
-
Klađenje podrazumeva da će biti izvučen od jednog do maksimalnih osam (podigre jedinica, dvojka, trojka, četvorka, petica, šestica, sedmica i osmica) od 15 odabranih brojeva.
-
Iznos eventualnog dobitka zavisi od uloga pomnoženog kvotom.
-
Kvote za pogođen određeni broj izvučenih kuglica – podigre jedinica, dvojka, trojka, četvorka, petica, šestica, sedmica i osmica su:
1
–
3,75
5
–
1.350
2
–
15
6
–
6.500
3
–
65
7
–
25.000
4
–
275
8
–
125.000
-
Dopunske kuglice koje se izvlače nisu predmet klađenja.
-
U slučaju odabira sistemskog tiketa, potrebno je pogoditi sve izvučene brojeve u okviru kombinacije. Nije moguće igrati sistem u sistemu. Iznos dobitka sistemskih tiketa obračunava se kao proizvod uplate po kombinaciji i ostvarene dobitne kvote.
-
Tiket je dobitan ukoliko učesnik pogodi sve brojeve koje je odabrao, odnosno koji se nalaze na tiketu.
-
Dobitne kombinacije koje imaju osam pogođenih brojeva ne sadrže sedmice, šestice, petice…
Pravila za “Jackpot (JP)”
Jackpot je dobitak koji će učesnik ostvariti ako tokom runde njegov ID tiketa (kod) bude proglašen dobitnikom Jackpot-a. Id tiketa (kod) koji je proglašen dobitnikom Jackpot-a se generiše uz pomoć generatora slučajnih brojeva (RNG – Random Number Generator). Vrednost Jackpot-a se uvećava kumulativno od procenta uplate tiketa.
„KINTO“
„Kinto “ je igra klađenja na kompjuterski generisane događaje, u kojoj se za izbor događaja koristi generator slučajnih brojeva (RNG – Random Number Generator). Elektronska igra klađenja učesnicima nudi 80 brojeva, od 1 do 80, od kojih se u jednom kolu nasumično generiše njih 20.
Jedna runda elektronske igre klađenja traje maksimalno 5 minuta i sastoji se od najave, generisanja brojeva (prikaza izvlačenja) te objave rezultata elektronske igre klađenja.
Ishodi elektronske igre klađenja, odnosno ishodi ponuđenih klađenja su statistički nezavisni, slučajni i nepredvidivi brojevi koje generiše generator slučajnih brojeva (RNG).
Generator slučajnih brojeva (RNG) sertifikovan je od strane pravnog lica koje je ovlašćeno za sertifikovanje automata i sistema za igre na sreću.
Objašnjenje:
-
Fiksne kvote i sve podigre klađenja na brojeve se nalaze u ponudi Sportske kladionice SOCCER, na sajtu SOCCERBET. RS
-
Opklada se može primiti najkasnije do početka izvlačenja na soccerbet.rs
-
Minimalna uplata po tiketu iznosi 30,00 RSD.
-
Minimalna uplata po kombinaciji je 2,00 RSD.
-
Maksimanla isplata po tiketu iznosi 15.000.000,00 RSD.
-
Na jednom tiketu je moguće klađenje samo na brojeve iz jednog izvlačenja. U opticaju je 80 kuglica od kojih se izvlači 20.
-
Na tiketu je moguće izabrati maksimalno 15 brojeva.
-
Klađenje podrazumeva da će biti izvučen od jednog do maksimalnih osam (podigre jedinica, dvojka, trojka, četvorka, petica, šestica, sedmica i osmica) od 15 odabranih brojeva.
-
Iznos eventualnog dobitka zavisi od uloga pomnoženog kvotom.
-
Kvote za pogođen određeni broj izvučenih kuglica – podigre jedinica, dvojka, trojka, četvorka, petica, šestica, sedmica i osmica su:
1
–
3,75
2
–
14
3
–
65
4
–
275
5
–
1.350
6
–
6.500
7
–
25.000
8
–
125.000
-
U slučaju odabira sistemskog tiketa, potrebno je pogoditi sve izvučene brojeve u okviru kombinacije. Nije moguće igrati sistem u sistemu. Iznos dobitka sistemskih tiketa obračunava se kao proizvod uplate po kombinaciji i ostvarene dobitne kvote.
-
Dobitna je isključivo ona kombinacija na kojoj su pogođeni svi brojevi.
-
Tiket je dobitan ukoliko učesnik pogodi sve brojeve koje je odabrao, odnosno koji se nalaze na tiketu.
-
Dobitne kombinacije koje imaju osam pogođenih brojeva ne sadrže sedmice, šestice, petice… DODATNE IGRE :
-
Najveći izvučen broj ili najmanji izvučen broj:
Učesnik se kladi da će najveći/najmanji izvučen broj biti manji ili veći od: Najveći broj – Koeficijent (kvota) Najmanji broj – Koeficijent (kvota)
77 .5 – 1.23
1 .5 – 3.75
78 .5 – 1.7
2 .5 – 1.7
79 .5 – 3.75
3 .5 – 2.22
Najveći izvučen broj Najmanji izvučen broj
Par – 1.72 Nepar – 2.28 Par – 2.28 Nepar – 1.72 Zbir najmanjih pet ili zbir najvećih pet:
Zbir najmanjih pet – Koeficijent (kvota) Zbir najvećih pet – Koeficijent (kvota)
51 .5 – 2.02
346 ,5 – 2.03
52 .5 – 1.98
347 .5 – 1.99
53 .5 – 1.95
348 .5 – 1.97
54 .5 – 1.93
349 .5 – 1.94
55 .5 – 1.86
350 ,5 – 1.87
56 .5 – 1.75
351.5 – 1.76
57 .5 – 1.64
Zbir najmanjih tri ili zbir najvećih tri:
352 .5 – 1.87
Zbir najmanjih tri – Koeficijent (kvota)
Zbir najvećih tri – Koeficijent (kvota)
17 .5 – 2.43
218 .5 – 2.32
18 .5 – 2.23
219 .5 – 2.18
19 .5 – 2.09
220 .5 – 2.07
20 .5 – 1.98
221.5 – 1.97
21.5 – 1.83
222 .5 – 1.83
22 .5 – 1.67
223 .5 – 1.66
23 .5 – 1.53
222 .4 – 1.51
Zbir svih 20:
Učesnik se kladi da će zbir kuglica u kolu biti manji ili veći od: Zbir svih – Koeficijent (kvota)
780 .5 – 2.37
790 .5 – 2.17
800 .5 – 2.04
810 .5 – 1.9
820 .5 – 1.69
830 .5 – 1.54
840 ,5 – 1.4
Broj parnih ukupno:
Učesnik se kladi da li će broj ukupno izvučenih parnih biti veći ili manji od:
Broj parnih – Koeficijent (kvota)
7 .5 – 9-18
8 .5 – 4.21
9 .5 – 2.38
10 .5 – 1.58
11.5 – 1.19
12 .5 – 9.18
„ LUCKY BALLS“
„Lucky Balls“ je igra klađenja na kompjuterski generisane događaje, u kojoj se za izbor događaja koristi generator slučajnih brojeva (RNG – Random Number Generator).
Elektronska igra klađenja učesnicima nudi 48 brojeva, od kojih se u jednom kolu nasumično generiše njih 35. Jedna runda elektronske igre klađenja traje maksimalno 5 minuta i sastoji se od najave, generisanja brojeva (prikaza izvlačenja) i objave rezultata elektronske igre klađenja.
Ishodi elektronske igre klađenja, odnosno ishodi ponuđenih klađenja su statistički nezavisni, slučajni i nepredvidivi brojevi koje generiše generator slučajnih brojeva (RNG).
Generator slučajnih brojeva (RNG) sertifikovan je od strane pravnog lica koje je ovlašćeno za sertifikovanje automata i sistema za igre na sreću.
Objašnjenje:
-
Fiksne kvote i sve predigre klađenja na brojeve se nalaze u ponudi Sportske kladionice SOCCERBET. RS
-
Opklada se može primiti najkasnije do početka izvlačenja na soccerbet.rs
-
Minimalna uplata po tiketu iznosi 20,00 RSD, a maksimalna uplata 5.000,00 RSD.
-
Minimalna uplata po kombinaciji je 2,00 RSD.
-
Maksimanla isplata po izvlačenju iznosi 10.000.000,00 RSD.
Kod standardne igre učesnik mora da izabere 6 brojeva od 1 do 48. Da bi tiket bio dobitan potrebno je da POGODI SVIH 6 brojeva. Kvota zavisi od toga koja je po redu izvučena ŠESTA kuglica sa odabranim brojem. U nastavku je prikazana tabela sa kvotama po igri i rednom broju poslednje pogođene kuglice:
R . br. izv. kuglice Kvota R . br. izv. kuglice Kvota R . br. izv. kuglice Kvota
6
10000
16
90
26
10
7
7500
17
80
27
9
8
5000
18
70
28
8
9
2500
19
60
29
7
10
1000
20
50
30
6
11
500
21
40
31
5
12
300
22
30
32
4
13
200
23
25
33
3
14
150
24
20
34
2
15
100
25
15
35
1
Bonus znakovi
U svakom izvlačenju sistem nasumično postavlja 2 bonus znaka. U slučaju da je tiket dobitan, a dodatno se bonus znak nalazio uz odabrani broj, odgovarajuća kvota se uvećava:
-
-
Pogođen 1 bonus znak – kvota se množi sa dva
-
Pogođena 2 bonus znaka – kvota se množi sa tri
Sistemsko klađenje
Učesnik može da se kladi i na sistemskim tiketima – odabirom 7, 8, 9 ili 10 brojeva. U nastavku je prikazana tabela koja sadrži broj kombinacija za različite sistemske tikete:
Naziv Broj kombinacija
Sistem 6/7
7
Sistem 6 od 7:7 kombinacija
Sistem 6/8
28
Sistem 6 od 8:28 kombinacija
Sistem 6/9
84
Sistem 6 od 9:84 kombinacija
Sistem 6/10
210
Sistem 6 od 10:210 kombinacija
Ostale standardne igre
Klađenje unapred – učesnik može da uplati isti tiket za više kola unapred. Maksimalan broj kola za klađenje unapred je 10.
Tiket „BOJA” – učesnik ima mogućnost da se kladi na jednu boju. Mogući tiketi su prikazani u tabeli:
CRVENA boja
1,9,17,25,33,41
ZELENA boja
2,10,18,26,34,42
PLAVA boja
3,11,19,27,35,43
LJUBIČASTA boja
4,12,20,28,36,44
BRAON boja
5,13,21,29,37,45
ŽUTA boja
6,14,22,30,38,46
NARANDŽASTA boja 7,15,23,31,39,47
CRNA boja 8,16,24,32,40,48
Dodatne igre:
Naziv igre Tiket dobitan
Kuglica u prvih 5 izvučenih Broj izvučen u prvih 5 izvučenih kuglica
Suma prvih 5 kuglica MANJA od 122.5 Suma prvih 5 izvučenih brojeva manja od 122.5
Suma prvih 5 kuglica VEĆA od 122.5 Suma prvih 5 izvučenih brojeva veća od122.6 Prva kuglica NEPAR Prvi izvučen broj je neparan
Prva kuglica PAR Prvi izvučen broj je paran
Boja prve kuglice: CRVENA Prvi izvučen broj jedan od 1,9,17,25,33,41
Boja prve kuglice ZELENA Prvi izvučen broj jedan od 2,10,18,26,34,42
Boja prve kuglice PLAVA Prvi izvučen broj jedan od 3,11,19,27,35,43 Boja prve kuglice LJUBIČASTA Prvi izvučen broj jedan od 4,12,20,28,36,44
Boja prve kuglice BRAON Prvi izvučen broj jedan od 5,13,21,29,37,45
Boja prve kuglice ŽUTA Prvi izvučen broj jedan od 6,14,22,30,38,46 Boja prve kuglice NARANDŽASTA Prvi izvučen broj jedan od 7,15,23,31,39,47 Boja prve kuglice CRNA Prvi izvučen broj jedan od 8,16,24,32,40,48
Prva kuglica MANJA od 24.5 Prvi izvučen broj manji od 24.5
Prva kuglica VEĆA od 24.5 Prvi izvučen broj veći od 24.5
Više PARNIH kuglica u prvih 5 izv. U prvih 5 izv. kuglica više izvučeno parnih brojeva Više NEPARNIH kuglica u prvih 5 izv. U prvih 5 izv. kuglica više izvučeno neparnih brojeva
„ MY LUCKY 6“
Prilikom odigravanja narednih igara iznos dobitka i kvote utvrđeni su prilikom polaganja opklade i kasnije se ne može menjati.
„My Lucky 6“ je igra klađenja na kompjuterski generisane događaje, u kojoj se za izbor događaja koristi generator slučajnih brojeva (RNG – Random Number Generator).
-
Opklada se može primiti najkasnije do početka izvlačenja na soccerbet.rs
-
Minimalna uplata po tiketu iznosi 30,00 RSD a maksimalna uplata 5.000,00 RSD.
-
Minimalna uplata po kombinaciji je 2,00 RSD.
-
Maksimanla isplata po izvlačenju iznosi 10.000.000,00 RSD.
-
Elektronska igra klađenja učesnicima nudi 48 brojeva, od kojih se u jednom kolu nasumično generiše njih 35. Brojevi su podeljeni u 8 grupa po 6 brojeva. Svaka grupa označena je određenom bojom: crvenom, zelenom, plavom, ljubičastom, smeđom, žutom, narandžastom i crnom, kako sledi:
-
Crvena grupa brojeva: 1, 9, 17, 25, 33, 41;
-
Zelena grupa brojeva: 2, 10, 18, 26, 34, 42;
-
Plava grupa brojeva: 3, 11, 19, 27, 35, 43;
-
Ljubičasta grupa brojeva: 4, 12, 20, 28, 36, 44;
-
Smeđa grupa brojeva: 5, 13, 21, 29, 37, 45;
-
Žuta grupa brojeva: 6, 14, 22, 30, 38, 46;
-
Narandžasta grupa brojeva: 7, 15, 23, 31, 39, 47 i
-
Crna grupa brojeva: 8, 16, 24, 32, 40, 48.
Jedna runda elektronske igre klađenja traje maksimalno 5 minuta i sastoji se od najave, generisanja brojeva (prikaza izvlačenja) te objave rezultata elektronske igre klađenja.
Ishodi elektronske igre klađenja, odnosno ishodi ponuđenih klađenja su statistički nezavisni, slučajni i nepredvidivi brojevi koje generiše generator slučajnih brojeva (RNG).
Generator slučajnih brojeva (RNG) sertifikovan je od strane pravnog lica koje je ovlašćeno za sertifikovanje automata i sistema za igre na sreću.
Objašnjenje:
„My Lucky 6“ opklada nudi 48 brojeva (u rasponu od 1 do 48) od kojih igra odabire 6 različitih brojeva. Tokom runde elektronske igre klađenja, od ponuđenih 48 brojeva nasumično se generiše njih 35. Ukoliko se među navedenih 35 nalazi 6 brojeva odabranih od strane učesnika, učesnik ostvaruje dobitak jednak proizvodu iznosa plaćanja/uloga i koeficijenta naznačenog uz poslednji pogođeni broj.
Šest brojeva jedna boja
Opklada Šest brojeva jedna boja nudi učesniku mogućnost odabira i pogađanja boje generisane grupe brojeva. Učesnik će ostvariti dobitak ukoliko tokom runde bude generisano 6 brojeva iste boje, odnosno, boje prethodno odabrane od strane učesnika.
Par /Nepar u prvih pet
U opkladi Par/Nepar u prvih pet, učesnik može pogađati hoće li u prvih pet generisanih brojeva biti više parnih ili neparnih brojeva.
Par/Nepar
U opkladi Par/Nepar, učesnik može pogađati hoće li biti generisani veći broj parnih ili neparnih brojeva.
Zbir prvih 5 brojeva
U opkladi Zbir prvih 5 brojeva (-122,5 +), učesnik može pogađati hoće li zbir prvih pet generisanih brojeva u rundi biti manji ili veći od 122,5.
Prvi /posledenji broj
U opkladi Prvi/poslednji broj (-24,5 +) učesnik može pogađati hoće li prvi/poslednji generisani broj u rundi biti manji ili veći od 24,5.
Boja prvog/poslednjeg broja
U opkladi Boja prvog/poslednjeg broja, učesnik može pogađati boju prvog/poslednjeg generisanog broja u rundi. Učesnik ima mogućnost odabira jedne, dve ili četiri boje.
Zbir prve i poslednje
U opkladi Zbir prve i poslednje, učesnik može pogađati hoće li zbir prvog i poslednje generisanog broja biti veći ili manji od 49.5.
Sistemsko klađenje
U sistemskom klađenju učesnik može odabrati više od 6 brojeva od ponuđenih 48, odnosno, može odabrati 7, 8, 9 i 10 brojeva, čime formiraju unapred definisane sisteme 6/7, 6/8, 6/9, 6/10. Za ostvarivanje dobitka, učesnik mora pogoditi minimalno 6 od ukupnog broja izabranih brojeva. U skladu sa povećanjem odabranih brojeva povećava se i broj kombinacija, kako sledi:
1 . Za sistem 6/7 mogući broj kombinacija je 7;
2 . Za sistem 6/8 mogući broj kombinacije je 28;
3 . Za sistem 6/9 mogući broj kombinacija je 84;
4 . Za sistem 6/10 mogući broj kombinacija je 210.
Uplata po kombinaciji se obračunava kada se uplata na tiketu podeli ukupnim brojem kombinacija. U Sistemskom klađenju dobitak se obračunava na način da se uplata/ulog po kombinaciji množi sa koeficijentom naznačenim uz poslednji pogođeni broj dobitne kombinacije.
„Future “ klađenje
U „Future“ klađenju, učesnik može odigrati bilo koju opkladu (standardnu, specijalnu, sistemsku) do 10 rundi unapred. U ovom slučaju, svaka opklada se tretira kao posebna oklada.
Bonus pravila „My Lucky 6“
1 . Bonus
Na prikazu 35 brojeva koji se tokom runde generišu nalaze se i 2 slikovna simbola (u daljem tekstu: Simbol). Simbol omogućava učesniku bonus koeficijent u sledećim slučajevima:
-
Ukoliko 6 brojeva odabranih od strane učesnika bude među 35 generisanih brojeva, a uz 1 od 6 pogođenih brojeva se nalazi Simbol, koeficijent na kojem je izvučen poslednji pogođeni broj dobitne kombinacije se udvostručuje.
-
Ukoliko 6 brojeva odabranih od strane učesnika bude među 35 generisanih brojeva, a uz 2 od 6 pogođenih brojeva se nalaze Simboli, koeficijent na kojem je izvučen poslednji pogođeni broj dobitne kombinacije se utrostručuje.
Pozicija Simbola na navedenom prikazu ishod je nasumičnog odabira i ne može se unapred predvideti.
2 . Promaši sve
U bonusu Promaši sve tiket je dobitan ukoliko 6 brojeva odabranih od stane učesnika nisu među 35 brojeva generisanh tokom odabrane runde. Dobitak bonusa Promaši sve se obračunava koeficijentom 50 pomnoženim ulogom po kombinaciji.
3 . Džekpot
-
„Gold Jackpot“ je dobitak koji će učesnik ostvariti ako pogodi 6 označenih brojeva u poslednjem redu izvlačenja. Vrednost Džekpota se uvećava kumulativno od procenta uplate tiketa.
-
„Silver Jackpot“ je dobitak koji će učesnik ostvariti ako pogodi 5 od 6 označenih brojeva u poslednjem redu izvlačenja. Vrednost Džekpota se uvećava kumulativno od procenta uplate tiketa.
-
„Local Jackpot“ je dobitak koji će učesnik ostvariti ukoliko se poslednje generisani od 6 brojeva koje je odabrao bude nalazio pre naznačenog simbola. Vrednost Džekpota se uvećava kumulativno od procenta uplate tiketa. Pozicija simbola se menja zavisno od iznosa Džekpota.
-
U slučaju da više učesnika u istom kolu ostvari uslove za dobijanje „Local Jackpot-a“, iznos „Local Jackpot-a“ se deli jednako na onoliko delova koliko je učesnika ostvarilo uslove.
-
Sistemski tiketi odnosno tiketi koji imaju više od 6 odabranih brojeva po kombinaciji ne ulaze u konkurenciju za osvajanje džekpotova.
-
„ LYNO 6 “
„Lyno 6“ je igra klađenja na kompjuterski generisane događaje, u kojoj se za izbor događaja koristi generator slučajnih brojeva (RNG – Random Number Generator).
Elektronska igra klađenja učesnicima nudi 48 brojeva, od kojih se u jednom kolu nasumično generiše njih 35. Jedna runda elektronske igre klađenja traje maksimalno 5 minuta i sastoji se od najave, generisanja brojeva (prikaza izvlačenja) i objave rezultata elektronske igre klađenja.
Ishodi elektronske igre klađenja, odnosno ishodi ponuđenih klađenja su statistički nezavisni, slučajni i nepredvidivi brojevi koje generiše generator slučajnih brojeva (RNG).
Generator slučajnih brojeva (RNG) sertifikovan je od strane pravnog lica koje je ovlašćeno za sertifikovanje automata i sistema za igre na sreću.
Standardne opklade
Opklada 6/48 (šest od četrdeset osam) nudi 48 brojeva (raspona od 1 do 48), od kojih učesnik bira 6 različitih brojeva. U okviru jedne runde vrši se generisanje 35 brojeva. Ukoliko su u okviru tih brojeva izvučeni svi brojevi koje je učesnik odabrao, učesnik ostvaruje dobitak u zavisnosti od uloga i kvote određene pozicijom poslednje izvučenog, šestog broja.
DOBITAK = KOEFICIJENT (KVOTA) X ULOG
Kvote se računaju od 6. tog do 35. izvučenog broja na sledeći način:
-
svi pogođeni na 6. izvučenom broju, koeficijent 25.000
-
svi pogođeni na 7. izvučenom broju, koeficijent 15.000
-
svi pogođeni na 8. izvučenom broju, koeficijent 7.500
-
svi pogođeni na 9. izvučenom broju, koeficijent 3.000
-
svi pogođeni na 10. izvučenom broju, koeficijent 1.250
-
svi pogođeni na 11. izvučenom broju, koeficijent 700
-
svi pogođeni na 12. izvučenom broju, koeficijent 350
-
svi pogođeni na 13. izvučenom broju, koeficijent 250
-
svi pogođeni na 14. izvučenom broju, koeficijent 175
-
svi pogođeni na 15. izvučenom broju, koeficijent 125
-
svi pogođeni na 16. izvučenom broju, koeficijent 100
-
svi pogođeni na 17. izvučenom broju, koeficijent 90
-
svi pogođeni na 18. izvučenom broju, koeficijent 80
-
svi pogođeni na 19. izvučenom broju, koeficijent 70
-
svi pogođeni na 20. izvučenom broju, koeficijent 60
-
svi pogođeni na 21. izvučenom broju, koeficijent 50
-
svi pogođeni na 22. izvučenom broju, koeficijent 35
-
svi pogođeni na 23. izvučenom broju, koeficijent 25
-
svi pogođeni na 24. izvučenom broju, koeficijent 20
-
svi pogođeni na 25. izvučenom broju, koeficijent 15
-
svi pogođeni na 26. izvučenom broju, koeficijent 12
-
svi pogođeni na 27. izvučenom broju, koeficijent 10
-
svi pogođeni na 28. izvučenom broju, koeficijent 8
-
svi pogođeni na 29. izvučenom broju, koeficijent 7
-
svi pogođeni na 30. izvučenom broju, koeficijent 6
-
svi pogođeni na 31. izvučenom broju, koeficijent 5
-
svi pogođeni na 32. izvučenom broju, koeficijent 4
-
svi pogođeni na 33. izvučenom broju, koeficijent 3
-
svi pogođeni na 34. izvučenom broju, koeficijent 2
-
svi pogođeni na 35. izvučenom broju, koeficijent 1
Iznosi ostvarenog koeficijenta mogu biti uvećani u slučaju da se neki od brojeva koji se nalaze u dobitnoj kombinaciji nalaze na bonus polju obelezenog „S“ simbolom.
Ukoliko dobitna kombinacija od 6 brojeva sadrži brojeve od koji se 1 nalazi na polju sa bonus simbolom, ukupni koeficijent se udvostručuje.
Ukoliko dobitna kombinacija od 6 brojeva sadrži brojeve koji se nalaze na 2 polja sa bonus simbolima, ukupni koeficijent se utrostručuje.
Specijalne opklade
Klađenje na brojeve iste boje
Učesnik se kladi na 6 brojeva iste boje koji moraju biti izvučeni u jednoj rundi. Koeficijenti (kvote) su isti kao kod standardne opklade.
Par /nepar u prvih 5
Učesnik se kladi da li će u prvih pet brojeva biti više parnih ili neparnih brojeva. Koeficijent (kvota) na svaki izbor je 1.90.
Prvi broj par/nepar
Učesnik se kladi da li će prvi izvučeni broj biti paran ili neparan. Koeficijent (kvota) na svaki izbor je 1.90.
Zbir prvih 5 ( -122,5 +)
Učesnik se kladi da li će zbir prvih 5 izvučenih brojeva u jednoj rundi biti veći ili manji od 122,5. Koficijent (kvota) na svaki izbor je 1.90.
Prvi broj ispod/iznad ( -24,5 +)
Učesnik se kladi da li će prvi izvučeni broj biti ispod ili iznad 24,5. Koeficijent (kvota) na svaki izbor je 1.90.
Boja prvog broja
Učesnik se kladi na boju prvog izvučenog broja u rundi. Učesnik bira između jedne, dve ili četiri boje. Koeficijenti (kvote) su sledeće:
-
ako je učesnik odabrao jednu boju, koeficijent (kvota) je 7.60
-
ako je učesnik odabrao dve boje, koeficijent (kvota) je 3.80
-
ako je učesnik odabrao 4 boje, koeficijent (kvota) je 1.90
Sistemsko klađenje
Kod sistemske opklade učesnik može odabrati 7, 8, 9 ili 10 brojeva od ponuđenih 48. Na taj način se dobijaju sistemi 6/7, 6/8 , 6/9, 6/10. Da bi ostvario dobitak učesnik mora pogoditi minimum 6 brojeva od svih odabranih. Broj kombinacija po sistemima je sledeći:
-
za sistem 6/7 broj kombinacija je 7.
-
za sistem 6/8 broj kombinacija je 28.
-
za sistem 6/9 broj kombinacija je 84.
-
za sistem 6/10 broj kombinacija je 210.
U sistemskoj opkladi dobitak se računa tako što se ulog deli brojem kombinacija i taj iznos se množi sa pogođenim koeficijentom (kvotom).
Ako učesnik u sistemskoj opkladi pogodi bonus znak na jednom broju, dupliraju se koeficijenti svih dobitnih kombinacija koje su sadržale taj broj.
Ako učesnik pogodi bonus znak na dva broja, utrostručuju se koeficijenti na svim dobitnim kombinacijama koje sadrže ta dva broja.
Bonus runde
Extra bonus simboli
Tokom ovih bonus rundi pored redovnih 2 bonus simbola dodatno se pojavljuje do 3 dodatna bonus simbola.
U rundi sa 3 simbola , ukoliko dobitna kombinacija od 6 brojeva sadrži brojeve koji se nalaze na 3 polja sa bonus simbolima, ukupni koeficijent se učetvorostručuje.
U rudni sa 4 simbola , ukoliko dobitna kombinacija od 6 brojeva sadrži brojeve koji se nalaze na 4 polja sa bonus simbolima, ukupni koeficijent se upetostručuje.
U rudni sa 5 simbola , ukoliko dobitna kombinacija od 6 brojeva sadrži brojeve koji se nalaze na 5 polja sa bonus simbolima, ukupni koeficijent se ušestostručuje.
Ukoliko dobitna kombinacija od 6 brojeva sadrži brojeve koji se nalaze na manjem broju bonus polja od maksimalnog za tu rundu, visina koeficijenta se utvrđuje brojem "pogođenih "polja po istim pravilima kao i gore navedena.
Svi dobici duplirani
Bonus runda tokom koje se svi ostvareni dobici dupliraju. Može da se dogodi isključivo u kombinaciji sa rundom sa 2 bonus simbola. Ova runda dolazi sa posebnom vizualizacijom.
+ 5 loptica
Bonus runda na čijem kraju se, nakon izvlačenja 35 loptica, izvlači dodatnih 5 loptica. Dobitna kombinacija koja uključuje neke od ovih loptica imaju koeficijent 1,00. Dodatnih 5 loptica na sebi ne mogu imati polje sa bonus simbolom. Ukoliko dobitna kombinacija sadrži neku od loptica iz dodatnog izvlačenja i neke od brojeva sa bonus polja koeficijent 1,00 se umnožava po pravilima bonus polja. Ova bonus runda može da se dogodi isključivo u kombinaciji sa rundom sa 2 bonus simbola.
Džekpot karte
Na svakom uplaćenom tiketu nalazi se niz od 5 karata. Po završetku runde generisanja loptica počinje runda izvlačenja 5 karata. Džekpot osvaja tiket na kojem se u nizu sa leva na desno, počevši od prve, nalazi 3, 4 ili svih 5 izvučenih karata.
-
3 od 5 izvučenih karata osvaja „Local Jackpot“
-
4 od 5 izvučenih karata osvaja „Lucky Jackpot“
-
5 od 5 izvučenih karata osvaja „Super Lucky Jackpot“
Minimalni i maksimalni iznosi
Minimalni iznos uloga po jednoj opkladi, za standardne i specijalne opklade je 20,00 RSD. Maksimalni iznos uplate po jednoj opkladi je 10.000,00 RSD. Minimalni iznos uplate za sistemske opklade je 3,00 RSD po kombinaciji.
U slučaju nepredviđenih okolnosti organizator zadržava pravo da onemogući klađenje na igre u ponudi.
„LOVATOR“
„Lovator “ je virtuelna igra klađenja u kojoj se ishod određuje na osnovu generatora slučajnih događaja. Učesnik ima mogućnost klađenja na jedan ili više ishoda koji su predstavljeni poljem na točku. Tokom igre, okretom točka, određuje se dobitno polje za tu rundu. Ukoliko je učesnik položio opkladu na dobitnom polju – tiket postaje dobitan.
Objašnjenje:
-
Fiksne kvote i sve podigre virtuelne igre Lovator nalaze se u ponudi Sportske kladionice SOCCERBET. RS
-
Opklada se može primiti najkasnije do početka izvlačenja na soccerbet.rs
-
Minimalna uplata po polju iznosi 20,00 RSD a maksimalna 30.000,00 RSD.
-
Zbir vrednosti uplata na svim poljima, odnosno uplata na tiketu ne može biti veća od 100.000,00 RSD.
-
Maksimanla isplata po tiketu iznosi 10.000.000,00 RSD.
-
Na jednom tiketu je moguće klađenje samo na polja iz jednog izvlačenja.
-
Na tiketu je moguće izabrati maksimalno 6 polja.
-
Klađenje podrazumeva da će biti izvučeno jedno od maksimalnih šest polja.
-
Iznos eventualnog dobitka zavisi od uloga pomnoženog kvotom polja.
-
Koeficijent (kvota) za svako polje nalazi se u nastavku:
Broj
Koeficijent (kvota)
2
2x
3
3x
5
5x
13
13x
25
25x
50
50x
-
Tiket je dobitan ukoliko sadrži polje koje je proglašeno dobitnim u toj rundi.
-
Postoje 2 bonus polja 2x i 7x. U slučaju da tokom runde bude izvučeno jedno bonus polje, opklade će biti uvećane za vrednost polja, a runda ponovljena. Polje izvučeno tokom ponovljene runde se računa kao dobitno.
„CRYPTO BET “
Crypto BET je onlajn igra klađenja na neizvesne događaje u kojoj se za izvor događaja koristi zvanična vrednost cene kripto valuta.
Igra nudi mogućnost klađenja da će cena kripto valute biti viša ili niža po isteku perioda opklade nego vrednost kripto valute u trenutku opklade.
Opklade mogu biti na tri vremenska perioda, i to 15, 60 i 180 sekundi.
Korisnik može postaviti opklade na sva tri vremenska perioda istovremeno. Minimalna uplata je 10 RSD
Maksimalna uplata:
30 .000 ,00 RSD na opkladu od 15 sekundi
100 .000 ,00 RSD na opklade od 60 sekundi
100 .000 ,00RSD na opklade od 180 sekundi
Iznos eventualnog dobitka zavisi od uloga pomnoženog kvotom. Maksimalna isplata je 5.000.000,00 RSD
„PIRAMIDA SREĆE“
Piramida sreće je igra klaćenja na kompjuterski generisane događaje u kojoj se za izbor događaja koristi generator slučajnih brojeva (RNG – Random Number Generator).
Piramida sreće je virtualna igra sa pinovima na tabli od kojih se loptica odbija na putu od vrha ka dnu piramide.
Loptica se pušta sa vrha piramide na niz pinova o koje se odbija do dna piramide, gde upada u polje sa određenom kvotom na osnovu koje se obračunava dobitak.
Korisnik bira između 3 broja/redova visine piramide (8,10 i 14) i 3 nivoa rizika (nizak, srednji i visok). Minimalan ulog po loptici je 2 RSD, a maksimalan ulog po loptici je 1.000.000,00 RSD.
Korisnik polaže opkladu klikom na neku od 5 ponuđenih boja,čime može uložiti od 1 do 20 loptica. Broj loptica po boji korisnik sam odabira klikom na polje ''Promeni broj loptica ''
Dobitak se obračunava po loptici tako što se ulog po loptici pomnoži kvotom polja na dnu piramide kome je loptica završila svoj put.
Besplatne loptice se dodeljuju nasumično. Moguće je dobiti do 20 besplatnih loptica u visini uloga koji je poslednji korišćen pre nego što su besplatne loptice dodeljene.
“Lucky Greek”
-
Opis igre
“Lucky Greek“ je je igra klađenja na kompjuterski generisane događaje, u kojoj se za izbor događaja koristi generator slučajnih brojeva (RNG – Random number generator). Elektronska igra klađenja učesnicima nudi 80 brojeva, od 1 do 80, od kojih se u jednom kolu nasumično generiše njih 20.
Igranje
Jedna runda elektronske igre klađenja traje maksimalno 5 minuta i sastoji se od najave, generisanja brojeva (prikaza izvlačenja) i objave rezultata elektronske igre klađenja.
-
Način klađenja
Igrač bira do 8 brojeva u rasponu 1-80, a cilj igre je da sve odabrane brojeve izjednači sa izvučenim brojevima.
-
Minimalni ulog
Da bi opklada bila validna i prihvaćena, sledeći uslovi moraju bii ispunjeni:
-
Minimalni ulog za tiket – 30.00 (trideset) dinara
-
Minimalni ulog po kombinaciji – 2.00 (dva) dinara
-
Maksimalan ulog za tiket – 5.000,00 (pet hiljada) dinara
-
Maksimalna isplata po tiketu – 10.000.000,00 (deset miliona) dinara
-
-
Tabela isplate
“Lucky Greek” tabela isplate zavisi od tipova i izgleda ovako: Izbor kvota
1 |
3,75 |
2 |
15 |
3 |
65 |
4 |
275 |
5 |
1.350 |
6 |
6.500 |
7 |
25.000 |
8 |
125.000 |
5. |
Kvote za spoljne opklade |
Pored opklade sa direktnim brojem, igrač se može kladiti na druge vrste uloga. Ove opklade i njihove isplate prikazani su u sledećoj tabeli:
Naziv opklada – Opis Multikalkulator opklade
Prva loptica neparna/parna Prva loptica je neparna ili parna x 1.90 Prva loptica <>40.5 Prva loptica je veća ili manja od 40,5 x 1.70
Broj prve loptice Tačna vrednost prve loptice Izabrano 1: x 36
Izabrano 2: x 18
Izabrano 3: x 12
Izabrano 4: x 9
Poslednja loptica – Neparna/parna Poslednja loptica je neparna ili parna x 1.90
Poslednja loptica <40.5 – Poslednja loptica je manja od 40,5 x 1.70 Broj poslednje loptice – Tačna vrednost poslednje loptice Izabrano 1: x 36
Izabrano 2: x 18
Izabrano 3: x 12
Izabrano 4: x 9
Broj prve ili poslednje loptice – Tačna vrednost prve ili poslednje loptice Izabrano 1: x 36
Izabrano 2: x 18
Izabrano 3: x 12
Izabrano 4: x 9
„LUCKY SIX“
-
Opis igre
-
Elektronska igra klađenja „Lucky Six“ je igra klađenja na kompjuterski generirsane događaje, u kojoj se za izbor događaja koristi generator slučajnih brojeva (RNG – Random Number Generator). Elektronska igra klađenja nudi 48 brojeva, od kojih se u jednom kolu nasumično generiše njih 35. Brojevi su podeljeni u 8 grupa po 6 brojeva. Svaka grupa označena je određenom bojom: crvenom, zelenom, plavom, ljubičastom, smeđom, žutom, narančastom i crnom, kako sledi:
-
. Crvena grupa brojeva: 1, 9, 17, 25, 33, 41;
-
. Zelena grupa brojeva: 2, 10, 18, 26, 34, 42;
-
. Plava grupa brojeva: 3, 11, 19, 27, 35, 43;
-
. Ljubičasta grupa brojeva: 4, 12, 20, 28, 36, 44;
-
. Smeđa grupa brojeva: 5, 13, 21, 29, 37, 45;
-
. Žuta grupa brojeva: 6, 14, 22, 30, 38, 46;
-
. Narančasta grupa brojeva: 7, 15, 23, 31, 39, 47;
-
. Crna grupa brojeva: 8, 16, 24, 32, 40, 48;
-
Jedna runda elektronske igre klađenja traje 5 minuta i sastoji se od najave, brojeva (prikaza izvlačenja) te objave rezultata elektronske igre klađenja. Ishodi elektronske igre klađenja, odnosno ishodi ponuđenih klađenja su statistički nezavisni, slučajni i nepredvidivi brojevi koje generiše generator slučajnih brojeva (RNG). Generator slučajnih brojeva (RNG) sertifikovan je od strane pravne osobe koja je ovlašćena za sertifikovanje automata i sistema za igre na sreću.
2 . Opklade
-
.1 . Lucky Six
Lucky Six opklada nudi 48 brojeva (u rasponu od 1 do 48) od kojih igrač bira 6 različitih brojeva. U toku runde elektronske igre klađenja, od ponuđenih 48 brojeva nasumično se generiše njih 35. Ukoliko se među navedenih 35 nalazi 6 brojeva odabranih od strane igrača, igrač ostvaruje dobitak jednak množiocu uplata/uloga i koeficijenta naznačenog uz posljednji pogođeni broj.
-
. Šest brojeva jedna boja
Opklada Šest brojeva jedna boja nudi igraču mogućnost odabira i pogađanja boje generisane grupe brojeva. Igrač će ostvariti dobitak ukoliko u toku runde bude izvučeno 6 brojeva iste boje, odnosno boje prethodno odabrane od strane igrača.
2 .3 . Par/Nepar u prvih pet
U opkladi Par/Nepar u prvih pet, igrač može pogađati hoće li u prvih pet izvučenih brojeva biti više parnih ili neparnih brojeva.
2 .4 . Prvi broj par/nepar
U opkladi Prvi broj Par/Nepar, igrač može pogađati hoće li prvi izvučeni broj runde biti paran ili neparan. 2 .5 . Zbir prvih 5 brojeva
U opkladi Zbir prvih 5 brojeva (-122,5 +), igrač može pogađati hoće li zbir prvih pet izvučenih brojeva u rundi biti manji ili veći od 122,5.
2 .6 . Prvi broj
U opkladi Prvi broj (-24,5 +) igrač može pogađati hoće li prvi izvučeni broj u rundi biti manji ili veći od 24,5. 2 .7 . Boja prvog broja
U opkladi Boja prvog broja, igrač može pogađati boju prvog izvučenog broja u rundi. Igrač ima mogućnost odabira jedne, dve ili četiri boje.
2 .8 . Broj izvučen među prvih pet
U opkladi Broj izvučen među prvih pet, igrač može pogađati hoće li odabrani broj biti među prvih pet izvučen brojeva u rundi.
2 .9 . Sistemsko klađenje
U sistemskom klađenju igrač može odabrati više od 6 brojeva od ponuđenih 48, odnosno igrač može odabrati 7, 8, 9 i 10 brojeva, čime formiraju unapred definisane sisteme 6/7, 6/8, 6/9, 6/10. Za ostvarivanje dobitka, igrač mora pogoditi minimalno 6 od ukupnog broja izabranih brojeva. Skladno povećanju odabranih brojeva povećava se i broj kombinacija, kako sledi:
1 . Za sistem 6/7 mogući broj kombinacija je 7;
2 . Za sistem 6/8 mogući broj kombinacije je 28;
3 . Za sistem 6/9 mogući broj kombinacija je 84;
4 . Za sistem 6/10 mogući broj kombinacija je 210.
U Sistemskom klađenju dobitak se obračunava na način da se ukupna uplata/ulog množi sa koeficijentom naznačenim uz posljednji pogođeni broj dobitne kombinacije.
2 .10 . „Future“ klađenje
U „Future“ klađenju, igrač može odigrati bilo koju opkladu (standardnu, specijalnu, sistemsku) do 10 rundi unapred. U ovom slučaju, svaka opklada se tretira kao zasebna opklada.
Bonus
Na prikazu 35 brojeva koji se u toku runde generišu nalaze se i 2 slikovna simbola (u daljnjem tekstu: Simbol). Simbol omogućuje igraču bonus koeficijent u sledećim slučajevima:
-
Ukoliko 6 brojeva odabranih od strane igrača bude među 35 izvučenih brojeva, a uz 1 od 6 pogođenih brojeva se nalazi Simbol, koeficijent na kojem je izvučen posljednji pogođeni broj dobitne kombinacije se množi sa 1.2.
-
Ukoliko 6 brojeva odabranih od strane igrača bude među 35 izvučenih brojeva, a uz 2 od 6 pogođenih brojeva se nalaze Simboli, koeficijent na kojem je izvučen posljednji pogođeni broj dobitne kombinacije se množi sa 4.
-
-
Pozicija Simbola na navedenom prikazu ishod je nasumičnog odabira i ne može se unapred predvideti. Bonus Runda (Konfigurabilni Feature)
Bonus runda se može pojaviti povremeno i kada se pojavi biće naglašeno na prikazu. U bonus rundi svi dobitci se množe sa faktorom koji je objavljen na prikazu.
-
. izvučen broj 25 000
-
. izvučen broj 10 000
-
. izvučen broj 5 000
-
. izvučen broj 2 500
-
. izvučen broj 1 000
-
. izvučen broj 500
-
. izvučen broj 300
-
. izvučen broj 200
-
. izvučen broj 150
-
. izvučen broj 100
-
. izvučen broj 80
-
. izvučen broj 60
-
. izvučen broj 40
-
. izvučen broj 30
-
. izvučen broj 20
-
. izvučen broj 15
-
. izvučen broj 14
-
. izvučen broj 13
-
. izvučen broj 12
-
. izvučen broj 11
-
. izvučen broj 10
-
. izvučen broj 9
-
. izvučen broj 8
-
. izvučen broj 7
-
. izvučen broj 6
-
. izvučen broj 5
-
. izvučen broj 4
-
. izvučen broj 3
-
. izvučen broj 2
-
. izvučen broj 1
Naziv opklade Koeficijenti Par /Nepar u prvih pet 1.80 Prvi broj Par/Nepar 1.80 Zbroj prvih pet brojeva 1.80 Prvi broj 1.80
Boja prvog broja 1 boja * 2 boje ** 3 boje ***
7 .20 3.60 1.80
Broj izvučen među prvih pet 8.00
Sistemsko klađenje Za osvajanje kombinacija u sistemskom klađenju vrede ista pravila kao i za Lycky Six okladu, o uplati po kombinaciji, koeficijentima i pogođenim simbolima
*Ako se prvi Izvučeni broj podudara sa bojom odabranom od strane igrača, pripadajući koeficijent iznosi 7.20;
**Ako se prvi izvučeni broj podudara sa jednom od dvije odabrane boje, pripadajući koeficijent iznosi 3.60;
***Ako se prvi izvučeni broj podudara sa jednom od tri odabrane boje, pripadajući koeficijent iznosi 1.80;
“LIGHTNING KINTO”
Lightning kinto je igra klađenja na kompjuterski generisane događaje u kojoj se za izbor događaja koristi generator slučajnih brojeva (RNG – random number generator).
Lightning Kinto je organizovana svakodnevno, na svakih minut vremena, po sledećoj raspodeli: Postavljanje opklade: 30 sekundi
Priprema za izvlačenje: 3 sekunde “Lightning faza”: 5 sekundi
Pauza do izvlačenja: 2 sekunde
Izvlačenje brojeva: 20 sekundi
Cilj igre je da se predvidi broj koji će bonus polje (munja) da označi i uveća za kvotu koja moze iznositi od 5x do 500x. Kvote na bonus poljima mogu biti: 5, 7, 10, 50, 100, 200 i 500.
Sva ostala polja, koja nisu bonus polja, se računaju sa kvotom 3. Sistemske tikete nije moguće igrati.
Minimalni iznos uloga je 30rsd, a maksimalni 30.000rsd.
Visina eventualnog dobitka zavisi od uloga pomnoženog kvotom dobitnog broja. Maksimalni iznos dobitka po jednom tiketu je 15.000.000rsd.
Kako igrati
Korisnik bira 1 broj, izvlači se 10 od 40 kuglica, sa brojevima od 1 do 40. Pre početka svakog izvlačenja, igra nasumično izabere bonus broj ili brojeve (minimum jedan broj, maksimum tri broja), promeni podrazumevanu kvotu, što igračima omogućava da pogode kvote od 5x do 500x.
Igrač može izabrati maksimalno 40 brojeva u toku jedne runde. Maksimalan broj rundi koje se mogu igrati unapred je 20.
“SIMULATE”
Simulate je posebna vrsta klađenja na događaje iz sportske ponude čije rezultate određuje RNG (Random Number Generator) generator slučajnih brojeva.
Ovako dobijeni rezultati su potpuno nasumični i ne moraju se poklapati sa rezultatima istih događaja iz realnog života.
Opklade u okviru Simulate se postavljaju pod istim uslovima kao i za sportsko klađenje i regulisane su opštim odredbama koje regulišu sporstko klađenje.
Minimalan iznos koji učesnik može da uplati za klađenje u Simulate iznosi 20.00 (dvadeset) dinara
Maksimalan iznos koji učesnik može da uplati za klađenje u Simulate iznosi 30.000,00 (trideset hiljada) dinara Maksimalan iznos za isplatu dobitka učesniku u klađenju Simulate iznosi 1.000.000,00 (jedan milion) dinara.